Colabora co desenvolvemento dunha nova economía

Colabora co desenvolvemento dunha nova economía

Realiza unha doazón á Fundación Coop57

Que é a Fundación?

A Fundación Coop57 é unha ferramenta creada por Coop57 co obxectivo de fortalecer o desenvolvemento da economía social e solidaria

Criterios éticos

Coñece os criterios éticos da fundación para a recepción de doazóns

Como funciona?

Coñece o funcionamento da fundación: os ámbitos de actuación, os criterios para seleccionar proxectos e as liñas de apoio

Colabora!

Realiza unha doazón á Fundación Coop57!

(Català) Últimes notícies

• [castelán] ¡Muchos proyectos que quieren Germinar!

El pasado 15 de febrero se cerró, con un gran éxito, el periodo de inscripciones para el 1r Concurso de innovación Social para la transición energética: el Germinador Social.
    Germinador Social es un concurso impulsado por Som Energia i la Fundació […]

Continue Reading →
  • [castelán] Nace ‘Germinador Social’

¿Tienes un proyecto sobre energías renovables o eficiencia energética?
    Som Energia y Coop57 se han puesto de acuerdo para impulsar conjuntamente el Germinador Social, el primer concurso de innovación social para la transición energética
    Germinador Social es un concurso que pretende estimular la […]

Continue Reading →

Els Projectes de 'Lliures'