Customizando é unha cooperativa creada o 2016 e está impulsada polas cooperativa Familias, unha cooperativa social de servizos de Coop57 Madrid, que pretende dar visibilidade e pór en valor os diferentes modelos familiares que conviven hoxe na nosa sociedade. Desde esta cooperativa impúlsase un proxecto chamado Divercustomiza, dirixido á profesionalización de mulleres en risco de exclusión e que traballa no sector do deseño creativo e a transformación téxtil artesanal, dando unha segunda vida a pezas de vestir xa en desuso. Esta capacitación contémplase desde a adquisición de aptitudes técnicas, o empoderamento persoal e de xénero e o adestramento empresarial baixo os criterios e principios da economía social e solidaria. O proxecto incide tanto en Madrid como Andalucía, na zona almeriense. A Fundación Coop57 fixo unha tarefa de asesoramento e acompañamento e subvenciona o 100% do custo financeiro durante os 2 primeiros anos de vida do préstamo concedido á cooperativa, para a posta en funcionamento do proxecto Divercustomiza. Desde a Fundación, considerouse oportuno apoiar a este proxecto polo seu alto valor social e ambiental no campo da inserción sociolaboral de mulleres en risco de exclusión e no ámbito dun sector especialmente controvertido, como é o da moda e o téxtil.

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca