A Fundación réxese por un Padroado integrado por sete persoas, por un equipo técnico de traballo. Desde o mes de febreiro de 2020, o Padroado está presidido por Anna López Anguera. O Padroado é designado na Asemblea Xeral de Coop57 entre membros do seu Consello Reitor e renóvase periodicamente coincidindo coa renovación dos órganos de goberno da cooperativa. O mandato é de catro anos, renovable cada dous anos.

Padroado

• Pere Maria Comas Coma
  • Alfons Jorge Santos
  • Naroa Elortza Gorrotxategi
  • Jose Luis Serrano Gallego
  • Marta Garcia Pierna
  • Pedro Jiménez Álvarez
  • Ana Rosa Lorenzo Vila
  • Marion Guillon
  • Francisco Javier Artal Gracia
  • Isabel Moga Sampere
  • Anna López Anguera
  • Jorge Foix Robert
  • Xavier Bachs Valldeneu
  • Pilar Clotet Bonsfills

Equipo Técnico

• Licán Luque de Ormaechea (coordinadora)
  • Patricia Vargas (tasques de suport)
  • David Fernàndez (tareas de apoio)

Equipo de Traballo e Debate sobre o futuro da Fundación (2018)

• Ramon Carmelo
  • Liher González
  • César Gómez
  • Raimon Gassiot
  • David Fernàndez
  • Pedro Jiménez
  • Juan Manuel Avila

En relación aos proxectos que despregamos, a participación da Fundación é a seguinte:

No Fondo de Loitas Populares e Laborais

Na coordinación do fondo están Celestino Sánchez –Iaioflautas–, Núria Comerma –Sindicat de Llogaters i Llogateres–, Montse Carrillo –Entrepobles–, Alberto Diez –Marea Blava contra Telefonica– Guillem Fernàndez y David Fernàndez –Equipo Coop57.

No “Projecte Lliures”

No Comitè de Dirección, Anna López y David Fernàndez. A més, diverses persones sòcies de Coop57 formen part del espais de treball del projecte: GAS (Grup d’Avaluació Social), GAE (Grup d’Avaluació Econòmica) i l’Àgora Social del projecte.

No Germinador Social

A participación de Coop57 coordínaa Xavier Teis e do xurado do concurso forman parte en Toni Llogte, socio colaborador, e Toño González, campesiño agroecolóxico e membro do Consello de Sección de Coop57-Aragón. Na edición de 2020, Galicia estivo tamén presente a través de César Barcia Galego, da cooperativa Strelia Electrotecnia, que formou parte do xurado.

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca