Necessitem 350 donants habituals de la Fundació Coop57

Aquest any la Fundació Coop57 ha posat els seus motors en marxa amb uns recursos molt limitats. Havia de ser un any ‘normal’ i ha estat d’excepcionalitat. Però poc és molt. I amb poc hem fet un munt. El 2014 creiem que la fundació era necessària. Avui ja sabem que és imprescindible.

• Per fer front a la precarietat laboral, i des del Fons de lluites laboral populars, hem donat suport a quatre caixes de resistència que han estat donant una resposta col·lectiva a la pandèmia.
  • Contra l’exclusió i l’antigitanisme, ens hem implicat en la construcció d’una cuina industrial cooperativa al Polígono Sur de Sevilla, impulsada per la Asociación Cultural Gitana Vencedores.
  • Davant les desigualtats, conjuntament amb Òmnium Cultural i ECAS hem consolidat el Projecte Lliures.
  • Posant la vida al centre, hem intercooperat amb aliades per impulsar el Fons Cooperatiu ESS que ha donat suport a 59 iniciatives que estan aportant solucions directes a la crisis socioeconòmica i sanitària.
  • Des d’una mirada feminista, i en xarxa amb col·lectius feministes, associacions de dones, col·lectius anticapitalistes i xarxes de cooperatives d’EuskalHerria, hem facilitat la caixa de resistència Bizihotsa.
  • Des del repte d’impulsar la transició energètica, amb Som Energia hem donat continuïtat al Germinador Social i hem col·laborat en la “UNI Climàtica” de La Marea.

Amb poc hem fet molt. Però ens calen més persones que confiïn en nosaltres. Per això iniciem aquesta campanya per estabilitzar una base de donants que ens permeti seguir fent camí en la transformació social. Necessitem 350 persones o entitats que es facin donants de la Fundació Coop57.

200 donants que aportin 10 periòdicament
100 donants que aportin 50 € periòdicament
50 donants que aportin 100 periòdicament

Podeu fer la donació a través del nostre web: fundacio.coop57.coop/donacio/

Aquestes donacions són desgravables a Hisenda, fins a un 80% en funció de l’import. En cas que vulgueu aplicar-la a la Renda de l’any 2020, caldrà fer-la abans del 30 de desembre d’enguany. A més, si sou una cooperativa, podeu fer-la a través del vostre Fons d’educació i promoció (FEPC).