Des de la Fundació Coop57 encarem el 2022 amb l’energia per continuar caminant al costat dels moviments socials i ser una eina útil pels col·lectius que lluiten per la transformació social.

Per fer-ho possible,  llancem una campanya de captació per ampliar la nostra base de donats, i així enfortir l’estructura organitzativa i la possibilitat d’acció de la fundació: “#ConstruïmPonts de solidaritat i suport mutu”.

➡️ Volem que la campanya #ConstruïmPonts arribi el més lluny possible. Com podeu donar suport?

Aquestes donacions són desgravables a Hisenda, fins a un 80% en funció de l’import. En cas que vulgueu aplicar-ho a la Renda de l’any 2021, caldrà que feu la donació abans del 30 de desembre d’enguany. A més, si sou una cooperativa, podeu fer-la a través del vostre Fons d’educació i promoció (FEPC).