La Fundació es regeix per un Patronat integrat per set persones, per un equip tècnic de treball. Des del mes de febrer de l’any 2020, el Patronat està presidit per Anna lòpez Anguera.  El Patronat és designat en l’Assemblea General de Coop57 entre membres del seu consell rector i es renova periòdicament, coincidint amb la renovació dels òrgans de govern de la cooperativa. El mandat és de quatre anys, renovable cada dos anys.

Patronat

• Pere Maria Comas Coma
  • Alfons Jorge Santos
  • Naroa Elortza Gorrotxategi
  • Jose Luis Serrano Gallego
  • Marta Garcia Pierna
  • Pedro Jiménez Álvarez
  • Ana Rosa Lorenzo Vila
  • Marion Guillon
  • Francisco Javier Artal Gracia
  • Isabel Moga Sampere
  • Anna López Anguera
  • Jorge Foix Robert
  • Xavier Bachs Valldeneu
  • Pilar Clotet Bonsfills

Equip Tècnic

• Licán Luque de Ormaechea (coordinadora)
  • Patricia Vargas (tasques de suport)
  • David Fernàndez (tasques de suport)

Equip de Treball i Debat sobre el futur de la Fundació (2019):

• Ramon Carmelo
  • Liher González
  • César Gómez
  • Raimon Gassiot
  • David Fernàndez
  • Pedro Jiménez
  • Juan Manuel Avila

En relació als projectes que despleguem, la participació de la Fundació és la següent:

Al Fons de Lluites Populars i Laborals

En la coordinació del fons hi són Celestino Sánchez –membre dels Iaioflautes–, Núria Comerma –activista social i membre del Sindicat de Llogaters i Llogateres–, Montse Carrillo –membre d’Entrepobles–, Alberto Diez –per la Marea Blava que va protagonitzar la revolta de les escales contra Telefònica– i Guillem Fernàndez i David Fernàndez –treballadors de Coop57.

Al Projecte Lliures

En el Comitè de Direcció hi prenen part Anna López i David Fernàndez. A més, diverses persones sòcies de Coop57 formen part del espais de treball del projecte: GAS (Grup d’Avaluació Social), GAE (Grup d’Avaluació Econòmica) i l’Àgora Social del projecte.

Al Germinador Social

La participació de Coop57 la coordina Xavier Teis i del jurat del concurs en formen part en Toni Llogte, soci col·laborador, i Toño González, pagès agroecològic i membre del Consell de Secció de Coop57-Aragó.