Tanquem la fase d’inscripció del  Germinador Social, un concurs d’innovació social per a la transició energètica impulsat per Som Energia i la Fundació Coop57, que pretén estimular la creació de models innovadors d’iniciatives socials, energia renovable i eficiència energètica, i ajudar-les a posar-se en funcionament amb l’objectiu de promoure nous agents locals per a la transició social i energètica.

Finalment s’han presentat un total de 28 projectes, ara l’equip del Germinador Social ha de validar els projectes presentats, i descartar-ne aquells que tinguin defectes de forma o que s’escapin de l’àmbit d’actuació del concurs establert en les bases. Posteriorment, els projectes validats iniciaran un procés de  suport popular a través d’unes votacions obertes al conjunt de la ciutadania de l’1 a 27 de juliol. El projecte més votat en aquesta fase obtindrà el premi de la votació popular.

Des de Som Energia i Fundació Coop57,  estem molt satisfetes de la resposta que hem rebut, després de la bona acceptació de les tres edicions anteriors, superem el centenars de  projectes presentats. Convençudes, de què malgrat tot, la vida sempre s’obre camí, seguim somniant amb un món energèticament sostenible.

Iniciem la revisió de projectes, moltes gràcies a totes les persones impulsores del canvi!