La Fundació Coop57, conjuntament amb l’Arada Creativitat Social i l’Associació Rurbans, vam crear el projecte “Economia social i solidaria i cooperativisme de treball en els ecosistemes agroecològics locals de Catalunnya” el qual va ser recentment aprovat pel Programa de foment del cooperativisme de la Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya.

El projecte esta plantejat des de la intercooperació entre L’Arada Creativitat Social, l’Associació Rurbans (Escola de pastors), la Fundació Coop 57, i altres entitats del nostre teixit; amb quins tirarem endavant una metodologia de creació, recerca i socialització de coneixement. Amb aquest procés volem aportar eines practiques per aprofundir en l’anàlisi tant la de la situació actual com de la gestió de reptes de futur de l’Economia social i solidaria  i del cooperativisme de treball, en els ecosistemes agroecològics locals.

El projecte planteja també una sèrie d’activitats d’intercanvi d’experiències i socialització amb diversos actors de la nostra base social.

Coma Fundació Coop 57, estem convençudes que aquest projecte ens portarà a aprofundir en la reflexió necessària al voltant de la Promoció de la revitalització del món rural, com a línia estratègica i del paper que tenen les entitats de finances ètiques i solidaries.