Entre el 2020 i 2021, la Fundació Coop57 ha transferit
un total de 465.445,66 euros a 96 iniciatives en suport a entitats i projectes

La Fundació Coop57 celebrarà el proper 20 de maig el II Fòrum Anual de Donants de la Fundació Coop57, com espai compartit de debat i trobada entre totes i tots. L’acte arrencarà a les cinc de la tarda a la seu de la cooperativa de Barcelona (carrer Premià 15) i es clourà a les set de la tarda. Des de la fundació posem en valor la reflexió conjunta i la construcció col·lectiva. La jornada serà presencial, tot i que habilitarem la participació virtual.

Aquesta trobada es dividirà en dues parts: en primer lloc, farem una breu presentació de la memòria d’activitats del 2021 per fer rendiment de comptes del treball de l’any passat. En segon lloc, volem reflexionar amb alguns projectes amb els quals hem caminat i amb vosaltres, sobre què vol dir i què implica construir projectes de suport mutu des de una mirada comunitària, de cures, feminista i antiracista. Us demanem que confirmeu la vostra assistència, enviant un correu electrònic a fundacio@coop57.coop. Us hi esperem!

🗓️ Divendres 20 de maig organitzem el II Fòrum Anual de Donants de la #FundacióCoop57
📢 Debat: “Què vol dir i què implica construir suport mutu des d’una mirada comunitària, feminista i antiracista?”
📍 Seu de Coop57 Catalunya (C/Premià 15, BCN)
💻 Habilitarem participació virtual
📊 També presentarem la memòria d’activitats
➡️ Entre el 2020 i el 2021, la #FundacióCoop57 ha transferit un total de 465.445,66 euros a 96 iniciatives en suport a entitats i projectes que generen #TransformacióSocial