A Fundación réxese por un Padroado integrado por sete persoas, por un equipo técnico de traballo. Desde o mes de febreiro de 2020, o Padroado está presidido por Anna López Anguera. O Padroado é designado na Asemblea Xeral de Coop57 entre membros do seu Consello Reitor e renóvase periodicamente coincidindo coa renovación dos órganos de goberno da cooperativa. O mandato é de catro anos, renovable cada dous anos.

Padroado

• Jordi Pujol i Moix
  • Isabel Moga Sampere
  • Anna López Anguera
  • José Luís Martínez
  • Alfons Santos
  • Andreu Caralt
  • Roser Alcaraz
  • Viviana Chalmeta

Equipo Técnico

• Maritza Buitrago (coordinadora)
  • David Fernàndez (tareas de apoio)

Equipo de Traballo e Debate sobre o futuro da Fundación (2018)

• Ramon Carmelo
  • Liher González
  • César Gómez
  • Raimon Gassiot
  • David Fernàndez
  • Pedro Jiménez
  • Juan Manuel Avila

En relación aos proxectos que despregamos, a participación da Fundación é a seguinte:

No Fondo de Loitas Populares e Laborais

Na coordinación do fondo están Celestino Sánchez –Iaioflautas–, Núria Comerma –Sindicat de Llogaters i Llogateres–, Montse Carrillo –Entrepobles–, Alberto Diez –Marea Blava contra Telefonica– Guillem Fernàndez y David Fernàndez –Equipo Coop57.

No “Projecte Lliures”

No Comitè de Dirección, Anna López y David Fernàndez. A més, diverses persones sòcies de Coop57 formen part del espais de treball del projecte: GAS (Grup d’Avaluació Social), GAE (Grup d’Avaluació Econòmica) i l’Àgora Social del projecte.

No Germinador Social

A participación de Coop57 coordínaa Xavier Teis e do xurado do concurso forman parte en Toni Llogte, socio colaborador, e Toño González, campesiño agroecolóxico e membro do Consello de Sección de Coop57-Aragón. Na edición de 2020, Galicia estivo tamén presente a través de César Barcia Galego, da cooperativa Strelia Electrotecnia, que formou parte do xurado.