Dohaintza egin nahi baduzu, bete inprimakia

Coop57ko Batzarrak fundazioaren lan-plana eta haren errekurtsoen izendapena eztabaidatu eta definitzen ditu. Fundazioaren patronatuak gauzatzen du plan hori, eta zeharkako politiken artean daude feminismoa, arrazakeriaren aurkako jarrera eta kolektibo berriak gehitzea ekonomia sozial eraldatzailean.

Ekarpen Ekonomikoen trazabilitate-irizpideak

EZ DA ONARTUKO Coop57 Fundazioari ekarpen ekonomikoak egitea honako jarduera hauek sustatzen dituzten pertsona, entitate edo enpresek:

Armak ekoitzi eta saltzea, eta pertsonak iraintzen dituzten eta jokoak eta kasinoak sustatzen dituzten praktika ekonomikoak. Diktadurako erregimen politikoak babestea. Haurrak lanerako erabiltzea, laneko segurtasun- eta osasun-arauak haustea, justifikaziorik gabeko plantilla murrizteko espedienteak egitea, lanpostuak eskuratzeko edo bizitza pertsonala eta lan-bizitza uztartzeko berdintasun-araurik ez izatea.

Ingurumena suntsitzea, lurzorua, ura, airea kutsatzea, pestizidak sortu eta banatzea, energia nuklearra sortzea, etab.

Animaliekin esperimentatzea.

Finantza-espekulazioa eta paradisu fiskalen erabilera.

Nekazaritza intentsiboa, bioteknologia eta manipulazio genetikoa.

Zur tropikala lehengai gisa erabiltzea edo baso tropikalak botatzea.

Merkataritza- eta publizitate-portaera alderdikoia, eta kontsumitzaileen manipulazioaren bidezkoa.

Klientelismo politiko eta ustelkeria mota guztiak.

Monopolio ekonomikoak.

EAE eta Nafarroako lurraldeetan ogasun-neurriak desberdinak dira. Hona hemen herrialdearen araberako banaketa:

Bizkaia

Gipuzkoa

Araba

Nafarroa

IRPF

· Dohaintzaren % 30eko kenkaria, likidazio-oinarriaren % 35eko mugarekin, gehiegizkoa hurrengo 5 urteetara pasaz

· Dohaintzaren % 20ko kenkaria, likidazio-oinarriaren % 30eko mugarekin

· Dohaintzaren % 25eko kenkaria, kenkari guztien likidazio-oinarriaren % 25eko mugarekin

IS

· Dohaintzaren % 30eko kenkaria