BiziHotsa jaio da: Erresitentzia kutza

Fundazioak mugimendu sozialen eta ekonomia sozial eraldatzailearen zerbitzura jarri ditu bere indarrak. Horregatik, honelako ekimenak erraztu eta babesten ditugu.

BiziHotsa jaio da, hainbat kolektiborentzat dirua bilduko duen erresistentzia kutxa. Covid-ak are gehiago zaildu du kolektibo antiarrazista, feminista eta antikapitalisten proiektuen egikaritzea. Hiru aste iraungo duen lehen fase honek, eta 60 mila euro biltzea izango da helburua.

BiziHotsa erresistentzia kutxa, kolektibo feministek, emakumeen elkarteek, kolektibo antiarrazista eta antikapitalistek, Euskal Herriko kooperatiben sareek (Olatukoop), sindikatuek eta herritarren sareek sortutako kutxa da, bizi dugun ofentsiba neoliberalari, eta COVID19ren ondorioz, are gehiago larriagotu den egoerari aurre egiteko. Funts kooperatiboa izan nahi du kutxak eta bi faseetan banatuko da proiektua: urgentziazko fasea (oinarrizko beharrak asetzeko) eta egonkortze fasea (alternatiba ekonomikoak garatzeko).

Lehen fase honetan, 60.000€ lortu nahi dira kolektiboek dituzten premiazko beharrei aurre egin eta autonomia ekonomikoa lortze bidean.

Gainera, lehen fase honetan, aholkularitza juridikoa eskainiko da indarkeria matxista jasaten dutenentzat, diru-laguntzak eta laguntza publikoak izapidetzen eta jasotzen laguntzeko eta isunei eta zigorrei aurre egiteko (ehuneko handi batean irizpide arrazistekin ezarritakoak).

BiziHotsa erresistentzia kutxak elkartasuna eta elkarrekiko laguntza balioesten ditu, eta, horregatik, 15 proiektu laguntzeko lehen deialdia bultzatu dugu. Izan ere, proiektu horiek erakunde publikoek egin behar luketen eta egiten ari ez diren lana egiten ari dira, kaletik eta oinarrietatik larrialdi-egoerei erantzunez. Irtenbide zuzenak ematen ari diren ekimenak dira, proiektu politikoak, eta irauteko baliabideak behar dituzte: Mujeres con voz, Koops34, Malen Etxea, Amuge, Firekutzen, Mujeres Mawra, Novisi, Caja Antiracista, Red de Solidaridad de San Fran, Chile Lindo, Asociación Afro, Teranga, Mujeres en la diversidad, Ahizpatasuna, Agharas.

Informazio gehiago: www.bizihotsa.eus

Zure ekarpena hemen egin dezakezu: bizihotsa.coop57.coop

Muchos projectos que quieren Germinar!

El pasado 15 de febrero se cerró, con un gran éxito, el periodo de inscripciones para el 1r Concurso de innovación Social para la transición energética: el Germinador Social.

Germinador Social es un concurso impulsado por Som Energia i la Fundació Coop57, que pretende estimular la creación de modelos innovadores de iniciativas sociales, energía renovable y eficiencia energética, y ayudarlas a ponerse en funcionamiento con el objetivo de promover nuevos agentes locales para la transición energética.

Finalmente, se han presentado un total de 41 proyectos que entran en una primera fase de preselección. Posteriormente, los proyectos que queden preseleccionados iniciarán un proceso de votación popular que determinará los finalistas del Concurso.

Desde Som Energia y Coop57 estamos muy satisfechas de la respuesta que hemos recibido, convenciéndonos de la idoneidad del concurso y nos anima a seguir impulsando el concurso en próximas ediciones.