«Egin dezakegun iraultzaileena gure lurraldeetan harreman sozial berriak sortzen tematzea da»

Raúl Zibechi

Gure proiektuak

Bizitzen ari garen eta aldatzen dugun orainalditik nahi dugun etorkizunari aurrea hartzea. Jakitea nola bezain garrantzitsua dela zer ere. Egunero, erradikaltasun demokratikotik abiatuta, autogestio, asanblada eta autoantolaketa sozialaren printzipioetan sakontzea. Horregatik, hasiera-hasieratik, Fundaziotik bultzatu nahi ditugun proiektuek izan behar dituzten oinarrizko irizpide batzuk zehaztu ziren. Besteak beste, demokraziaren eta autogestioaren ikuspegitik: kolektiboa, gizartean eta lurraldean errotua, behetik gora eraikia, merkatu sozialaren eta ekonomia sozial eraldatzailearen sustatzaile gisa komunitate-ikuspegia duena, pertsonak ardatz dituena, erreplikagarria eta osagarria eta berritzailea.

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca