Customizando 2016. urtean sortutako kooperatiba bat da, Familias izeneko kooperatibak, Coop57 Madrideko zerbitzuen kooperatiba sozialak, sustatua. Gure gizartean gaur egun bizi diren familia-ereduak ezagutarazi eta horiei balioa eman nahi die. Kooperatiba horrek Divercustomiza izeneko proiektu bat sustatu du, bazterketa-arriskuan dauden emakumeak profesionalizatzeko. Proiektu horrek sorkuntza-diseinuaren eta artisau-ehunen eraldaketaren sektorean lan egiten du, eta jada erabiltzen ez diren jantziei bigarren bizitza ematen die. Gaitasun hori gaitasun teknikoen eskurapenean, norberaren eta generoaren ahalduntzean eta enpresa-entrenamenduan oinarritzen da, ekonomia sozial eraldatzailearen irizpide eta printzipioen arabera. Proiektuak eragina du Madrilen eta Andaluzian, Almeria aldean. Coop57 Fundazioak aholkularitza- eta akonpainamendu-lana egin du, eta Divercustomiza proiektua abian jartzeko kooperatibari emandako maileguaren lehenengo bi urteetan finantza-kostuaren % 100 diruz laguntzen du. Fundazioak egokitzat jo du proiektu horri laguntzea, gizartean eta ingurumenean duen balio handiagatik, bazterketa-arriskuan dauden emakumeak gizarteratu eta laneratzeko arloan eta bereziki eztabaidagarria den sektore batean, hala nola modan eta ehungintzan.

Si continues navegant per aquest lloc web, acceptes utilitzar les galetes. Més informació.

La configuració de les galetes d'aquesta web està definida com a "permet galetes" per poder oferir-te una millor experiència de navegació. Si continues utilitzant aquest lloc web sense canviar la configuració de galetes o bé cliques a "Acceptar" entendrem que hi estàs d'acord.

Tanca